Kara Distrib afacere 100% romaneasca, care, de la momentul infiintarii, anul 1995, a crescut constant, stabil si sustinut avand ca activitate principala distributia in domeniul FMCG.
Distributia de bauturi alcoolice a fost punctul de plecare; in cei peste 20 de ani de activitate ne am dezvoltat continuu prin diversificarea portofoliului si cu produse non-alcoolice.
STRUCTURA COMPANIEI
- Personal - Compania are un numar de 150 de angajati organizati in departamente astfel:
- Vanzari - 45 persoane.
- Logistica - 90 persoane.
- Suport financiar si administrativ – 15 persoane.
- Dotari logistice - Compania isi desfasuara activitatea in doua locatii astfel:
- Centrul logistic situat in strada Complexului, nr. 5, comuna Chiajna ,Ilfov, cu o suprafata totala de 5000 mp din care 2500 mp depozit modern.
- Sediu birouri pentru departament vanzari si suport in suprafata de 400 mp, situat in b-dul Iuliu Maniu, nr. 7, sector 6, Bucuresti.
- Parc auto format din 80 autovehicule, 30 auto transport marfa, 50 autoturisme.
- Dotari informatice - Compania detine un sistem informatic integrat format din:
- ERP (Enterprise Resource Planning) sistem informatic menit sa coordoneze toate resursele, informatiile si activitatile din cadrul companiei.
- SFA (Sales Force Automation) soft de automatizare a fortei de vanzari folosind tablete.
- WMS (Warehouse Management System) sistem de management depozit in timp real.
- TMS (Transportation Management System) solutie sotfware de planificare si optimizare a rutelor.
PORTOFOLIUL NOSTRU DE FURNIZORI SI CLIENTI
Deservim un numar de 3200 de clienti de tip Horeca, retail, IKA, la nivel local si national distribuindu-le 1200 de produse de la urmatorii principali furnizori:
Heineken, PepsiCo&Lay’s, L'oreal, Strauss, Red Bull, Ulker, Pfanner, Aqua Carpatica, Alexandrion.
MISIUNEA NOASTRA:
- Sa oferim servicii profesionale integrate, de inalta calitate, clientilor si colaboratorilor nostri.
- Sa ne dezvoltam continuu, adaptandu-ne nevoilor specifice ale clientilor si conditiilor de piata.
- Sa livram valoare adaugata afacerii tuturor partenerilor nostri.
- Sa implementam concepte moderne de organizare in vanzari, logistica si disciplina financiara.
Societatea identifica nevoile clientilor si ale furnizorilor si incearca satisfacerea acestora prin recomandarile facute de reprezentantii de vinzari si managerii acestora. Acestia sunt pregatiti pentru a raspunde promt intrebarilor si solicitarilor colaboratorilor nostri.
Afacerea noastra este cladita pe afacerea celor 3200 clienti si cei 15 furnizori cu care lucram. Societatea crede in acest principiu si are grija ca relatia propusa sa aduca beneficii de ambele parti. Numai tratand cu responsabilitate ,respect si profesionalism fiecare colaborator am putut dezvolta reteaua de distributie la nivelul la care a ajuns acum.
ALEGE FIRMA NOASTA PENTRU CA :
- Suntem printre primii distribuitori de bere si bauturi alcoolice care am introdus automatizarea fortei de vanzari prin implementarea solutiei software de prelucrare a comenzilor de tip SFA.
- Suntem printre primii distribuitori care au implementat un software la nivelul depozitului de tip WMS care prin scanarea si gestionarea produselor asigura trasabilitatea in orice moment, de la furnizor la client, cu acuratete.
- Am implementat un sistem tip BI de analiza managerial care ne permite luarea deciziilor cele mai bune pentru cresterea relatiilor cu colaboratorii nostri.
- Suntem in curs de implementare a unui soft de rutare automatizat –TMS- care va asigura livrarea cu operativitate si comunicarea optima intre departamentele firmei si colaboratori.
- Am selectat contractele cu principalii furnizorii asigurand un portofoliu complet in materie de bauturi alcoolice , nealcoolice si in ultimii ani si de produse alimentare.
- Am implementat programe de fidelizare pentru clientii nostri si pentru care firma noastra reprezinta furnizorul a minim 45% din achizitiile acestora;
- Am obtinut notorietate in locatiile deservite prin consecventa, promptitudine si facilitati oferite
- Ne-am impus printre celelalte companii de distributie prin seriozitate, bonitate financiara si principii sanatoase de management.Disciplina financiara si procedurile de gestionare a creditelor ne recomanda ca un partener matur si cu discernamant.
- Suntem dinamici,flexibili si ne adaptam continuu la modificarile care au loc in piata produselor de larg consum,prin modificarea ponderii vanzarii intre canalele retail,horeca si key accounts.
- Intelegem foarte bine tendinta actuala de modificare a canalelor de distributie in sensul cresterii ponderii vinzarii in key-accounts si in ho-re-ca.
- Suntem constienti ca numai avand o puternica si dinamica echipa de vinzari, dublata de o logistica eficienta si flexibila vom putea face fata presiunii concurentei si tendintei generale de modificare a structurii pieteti de desfacere a produselor de larg consum